Често задавани въпроси (FAQ)

Как мога да поръчам?

Поръчки може да направите по следните начини:

  • Директно през сайта.
  • По телефон : +359898271523

 

 

Как мога да платя поръчката си?
  • Наложен платеж - на място при доставка, след преглед и тест
  • Банков превод - след като потвърдим поръчката Ви ще издадем документ за плащане по банков път.
Срок и условия за доставка?

Astrolab.bg извършва доставки с куриерска фирма Еконт на територията на България при следните условия: 

    • Безплатна доставка за поръчки над 200лв е възможна до офис на Еконт или краен адрес посочен от клиента.
    • Поръчки на стойност до 199.99лв са за сметка на клиента спрямо ценовата листа и условия на Еконт. 

Поръчките се обработват и изпращат в рамките на 2 работни дни от деня на заявка, при положение, че всички заявени артикули са налични. В случай, че не са, търговецът своевременно ще се свърже с клиента, за да му предложи една от следните алтернативи:

  • отмяна на поръчката или изваждане на продукта от поръчката, който не може да бъде доставен;
  • замяна на липсващия продукт с друг.

При извънредни обстоятелства търговецът си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това клиента.

  • Всяка пратка се изпраща с Преглед и Тест (според продукта) 

 

Каква гаранция имат продуктите?

Гаранция на продуктите:

  • Всички микроскопи, телескопи, бинокли и лупи Levenhuk имат доживотна гаранция; всички принадлежности имат 2-годишна гаранция.
  • Всички артикули с марката Sky-Watcher имат 24м гаранция. 
  • Всички оптични устройства на Discovery са с 10-годишна гаранция. Всички принадлежности на Discovery са с 2- годишна гаранция. 
  • Микроскопите и цифровите камери MAGUS са с 5-годишна гаранция.
  • Всички продукти от серията CELESTRON имат 24м. гаранция

Доживотната гаранция на Levenhuk е гаранция за целия живот на продукта на пазара. За всички принадлежности на Levenhuk се предоставя гаранция за липса на дефекти на материалите и изработката за период от две години от датата на покупката на дребно.

Тази гаранция не покрива консумативи, като крушки (с нажежаема жичка, светодиодни, халогенни, енергоспестяващи и други видове крушки), батерии (акумулаторни и неакумулаторни), електрически консумативи и др.

 

Ако имате проблем с Вашия продукт не се колебайте да се свържете с нас. 

Връщане или замяна на продукт

Връщане на поръчка:

  • 14 дни право на Замяна и Връщане
  • Продукта трябва да бъде опакован в оригиналната опаковка, както и да няма следи от употреба/счупване или липси в опаковката.
  • Ако продукта бъде върнат поради дефект, куриерските разходи са за сметка на търговеца. 
  • Преди връщането трябва да посочите номер на заявка, както и документ за заплатена сума. 
  • Куриерските разходи за връщане на поръчка са за сметка на клиента. 

Замяна на продут:

Може да изпратите обратно поръчката или част от нея и ние ще я заменим с посочения от Вас артикул. Ако има разлика в цената Вие може да доплатите за новия артикул или ако стойноста му е по-ниска от първоначалния ние ще Ви възстановим разликата. 

Как мога да си получа парите обратно?

Веднага след като получим продукта обратно и се уверим, че са в състоянието, в което сме го изпратили. 

  • За да можем да върнем веднага заплатената сума е необходимо да ни изпратите вашата IBAN сметка и имена на титуляр по сметката. Сметката може да ни изпратите на e-mail: info@astrolab.bg
  • Стремим се да не бавим нашите клиенти с възстановяването на сумата и връщането се извършва в срок от 72 часа. 
Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас