Често задавани въпроси (FAQ)
Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси за нашите продукти, доставка и услуги. Ако не откриете нужната информация, не се колебайте да се свържете с нас!
Поръчки може да направите по следните начини:
- Директно през сайта.
- По телефон : +359898271523
- Наложен платеж - на място при доставка, след преглед и тест
- Банков превод - след като потвърдим поръчката Ви ще издадем документ за плащане по банков път.
Astrolab.bg извършва доставки с куриерска фирма Еконт на територията на България при следните условия:
- Безплатна доставка за поръчки над 200лв е възможна САМО ДО ОФИС НА ЕКОНТ. -Поръчките могат да бъдат доставени и до краен адрес на клиента, но куриерските разходи са за сметка на клиента.
- Поръчки на стойност до 199.99лв са за сметка на клиента спрямо ценовата листа и условия на Еконт.
Поръчките се обработват и изпращат в рамките на 2 работни дни от деня на заявка, при положение, че всички заявени артикули са налични. В случай, че не са, търговецът своевременно ще се свърже с клиента, за да му предложи една от следните алтернативи:
- отмяна на поръчката или изваждане на продукта от поръчката, който не може да бъде доставен;
- замяна на липсващия продукт с друг.
При извънредни обстоятелства търговецът си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това клиента.
- Всяка пратка се изпраща с Преглед и Тест (според продукта)
Гаранция на продуктите:
- Всички артикули обявени на сайта на Astrolab.bg има 24м гаранция.
Гаранцията важи от датата на покупка на продукта.
Ако имате проблем с Вашия продукт не се колебайте да се свържете с нас.
Връщане на поръчка:
- 14 дни право на Замяна и Връщане
- Продукта трябва да бъде опакован в оригиналната опаковка, както и да няма следи от употреба/счупване или липси в опаковката.
- Ако продукта бъде върнат поради дефект, куриерските разходи са за сметка на търговеца.
- Преди връщането трябва да посочите номер на заявка, както и документ за заплатена сума.
- Куриерските разходи за връщане на поръчка са за сметка на клиента.
Замяна на продут:
Може да изпратите обратно поръчката или част от нея и ние ще я заменим с посочения от Вас артикул. Ако има разлика в цената Вие може да доплатите за новия артикул или ако стойноста му е по-ниска от първоначалния ние ще Ви възстановим разликата.
Веднага след като получим продукта обратно и се уверим, че са в състоянието, в което сме го изпратили.
- За да можем да върнем веднага заплатената сума е необходимо да ни изпратите вашата IBAN сметка и имена на титуляр по сметката. Сметката може да ни изпратите на e-mail: info@astrolab.bg
- Стремим се да не бавим нашите клиенти с възстановяването на сумата и връщането се извършва в срок от 72 часа.
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас