Често задавани въпроси (FAQ)

Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси за нашите продукти, доставка и услуги. Ако не откриете нужната информация, не се колебайте да се свържете с нас!

Как мога да поръчам?

Поръчки може да направите по следните начини:

  • Директно през сайта.
  • По телефон : +359898271523
Как мога да платя поръчката си?
  • Наложен платеж - на място при доставка, след преглед и тест
  • Банков превод - след като потвърдим поръчката Ви ще издадем документ за плащане по банков път.
Срок и условия за доставка?

Astrolab.bg извършва доставки с куриерска фирма Еконт на територията на България при следните условия: 

  • Безплатна доставка за поръчки над 200лв е възможна САМО ДО ОФИС НА ЕКОНТ. -Поръчките могат да бъдат доставени и до краен адрес на клиента, но куриерските разходи са за сметка на клиента.
  • Поръчки на стойност до 199.99лв са за сметка на клиента спрямо ценовата листа и условия на Еконт. 

Поръчките се обработват и изпращат в рамките на 2 работни дни от деня на заявка, при положение, че всички заявени артикули са налични. В случай, че не са, търговецът своевременно ще се свърже с клиента, за да му предложи една от следните алтернативи:

  • отмяна на поръчката или изваждане на продукта от поръчката, който не може да бъде доставен;
  • замяна на липсващия продукт с друг.

При извънредни обстоятелства търговецът си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това клиента.

  • Всяка пратка се изпраща с Преглед и Тест (според продукта) 
Каква гаранция имат продуктите?

Гаранция на продуктите:

  • Всички артикули обявени на сайта на Astrolab.bg има 24м гаранция.

Гаранцията важи от датата на покупка на продукта.

Ако имате проблем с Вашия продукт не се колебайте да се свържете с нас. 

Връщане или замяна на продукт?

Връщане на поръчка:

  • 14 дни право на Замяна и Връщане
  • Продукта трябва да бъде опакован в оригиналната опаковка, както и да няма следи от употреба/счупване или липси в опаковката.
  • Ако продукта бъде върнат поради дефект, куриерските разходи са за сметка на търговеца. 
  • Преди връщането трябва да посочите номер на заявка, както и документ за заплатена сума. 
  • Куриерските разходи за връщане на поръчка са за сметка на клиента. 

Замяна на продут:

Може да изпратите обратно поръчката или част от нея и ние ще я заменим с посочения от Вас артикул. Ако има разлика в цената Вие може да доплатите за новия артикул или ако стойноста му е по-ниска от първоначалния ние ще Ви възстановим разликата. 

Как мога да си получа парите обратно?

Веднага след като получим продукта обратно и се уверим, че са в състоянието, в което сме го изпратили. 

  • За да можем да върнем веднага заплатената сума е необходимо да ни изпратите вашата IBAN сметка и имена на титуляр по сметката. Сметката може да ни изпратите на e-mail: info@astrolab.bg
  • Стремим се да не бавим нашите клиенти с възстановяването на сумата и връщането се извършва в срок от 72 часа. 
Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас