FAQ (Често Задавани Въпроси)
Поръчки може да направите по следните начини:
- Директно през сайта.
- По телефон : +359898271523
- Наложен платеж - на място при доставка, след преглед и тест
- Банков превод - след като потвърдим поръчката Ви ще издадем документ за плащане по банков път.
Astrolab.bg извършва доставки с куриерска фирма Еконт на територията на България при следните условия:
- Безплатна доставка за поръчки над 200лв е възможна до офис на Еконт или краен адрес посочен от клиента.
- Поръчки на стойност до 199.99лв са за сметка на клиента спрямо ценовата листа и условия на Еконт.
Поръчките се обработват и изпращат в рамките на 2 работни дни от деня на заявка, при положение, че всички заявени артикули са налични. В случай, че не са, търговецът своевременно ще се свърже с клиента, за да му предложи една от следните алтернативи:
- отмяна на поръчката или изваждане на продукта от поръчката, който не може да бъде доставен;
- замяна на липсващия продукт с друг.
При извънредни обстоятелства търговецът си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това клиента.
- Всяка пратка се изпраща с Преглед и Тест (според продукта)
Гаранция на продуктите:
- Всички микроскопи, телескопи, бинокли и лупи Levenhuk имат доживотна гаранция; всички принадлежности имат 2-годишна гаранция.
- Всички артикули с марката Sky-Watcher имат 24м гаранция.
- Всички оптични устройства на Discovery са с 10-годишна гаранция. Всички принадлежности на Discovery са с 2- годишна гаранция.
- Микроскопите и цифровите камери MAGUS са с 5-годишна гаранция.
- Всички продукти от серията CELESTRON имат 24м. гаранция
Доживотната гаранция на Levenhuk е гаранция за целия живот на продукта на пазара. За всички принадлежности на Levenhuk се предоставя гаранция за липса на дефекти на материалите и изработката за период от две години от датата на покупката на дребно.
Тази гаранция не покрива консумативи, като крушки (с нажежаема жичка, светодиодни, халогенни, енергоспестяващи и други видове крушки), батерии (акумулаторни и неакумулаторни), електрически консумативи и др.
Ако имате проблем с Вашия продукт не се колебайте да се свържете с нас.
Връщане на поръчка:
- 14 дни право на Замяна и Връщане
- Продукта трябва да бъде опакован в оригиналната опаковка, както и да няма следи от употреба/счупване или липси в опаковката.
- Ако продукта бъде върнат поради дефект, куриерските разходи са за сметка на търговеца.
- Преди връщането трябва да посочите номер на заявка, както и документ за заплатена сума.
- Куриерските разходи за връщане на поръчка са за сметка на клиента.
Замяна на продут:
Може да изпратите обратно поръчката или част от нея и ние ще я заменим с посочения от Вас артикул. Ако има разлика в цената Вие може да доплатите за новия артикул или ако стойноста му е по-ниска от първоначалния ние ще Ви възстановим разликата.
Веднага след като получим продукта обратно и се уверим, че са в състоянието, в което сме го изпратили.
- За да можем да върнем веднага заплатената сума е необходимо да ни изпратите вашата IBAN сметка и имена на титуляр по сметката. Сметката може да ни изпратите на e-mail: info@astrolab.bg
- Стремим се да не бавим нашите клиенти с възстановяването на сумата и връщането се извършва в срок от 72 часа.
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас